Oblíbené filmy (10)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Komentáre by ževraj mali o filme niečo vypovedať, nemali by to byť len bezduché výkriky typu: "Najlepší film aký som kedy videl."... tentokrát ale pravidlo poruším - JE TO TEN NAJLEPŠÍ FILM NA SVETE!
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Kult hákového kříže (1998)
Forrest Gump (1994)
Frajer Luke (1967)
Rocky IV (1985)
Gran Torino (2008)
Clint je ako víno - čím je starší, tým je lepší, dúfam že bude žiť ešte hodne dlho aby mohol priniesť viac podobných filmov.
Volný pád (1993)
Film s originálnou zápletkou a krásnym gradovaním - baseballová pálka, motýlik, samopaly, raketomet... veľmi zaujímavé aké miesta hlavný hrdina navštívil - od obchodu s kórejským predavačom cez miestny "Mc Donald" až po obchod zo zbraňami, čí golfové ihrisko. Všade sa ale vyskytne problém... problém aké máme my každý deň.. akurát hlavný hrdina v podaní Michaela Douglasa ich rieši po svojom.. možno tak ako by sme ich občas chceli riešiť aj my, ale nemáme na to odvahu či žalúdok.