Recenze (32)
Dark (2017) (seriál)
Nápad možná dobrý, atmosféra fajn, ale teda je to šíleně utahaný, zdlouhavý, žádná změna rytmu..slabota.
Papírový dům (Netflix verze) - Série 5 (2021) (série)
5. série jen potvrdila dopad na dno, který začal 3. sérií. Naprosté nesmysly, kdy ženská v 9. měsíci těhotenství běhá jak laňka, téměř všichni jsou neprůstřelní, zbraně mají neomezenou munici, všichni umí ovládat vše...no totální rádoby akční hovadina
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Jestli chcete zůstat u toho dobrého, mrkněte jen na první dvě série, od 3. to jde z kopce. Momentálně jsem uprostřed 4. a říkám si, kam až to může klesnout sakra? Proč z takového dobrého nápadu/seriálu, udělali takovou nesmyslnou sr..ku???
Vyšehrad: Fylm (2022)
Seriál mi přišel o malinko lepší, přeci jen. Odpočinková, ničím nepřekvapující, sprostá komedie. Zasmál jsme se všeho všudy 4 krát.
Zvrhlost (2019)
Určitě stojí za vidění. Rozdíl od "klasických" detektivních thrilerů markantní, ponurá atmosféra v kontrastu s krásnou krajinou, temný příběh a ne úplně standardní konec...
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Tohle fakt ne, a to mám parodie rád.
Miss Hanoi (2018)
Nebýt hlášek a hereckého výkonu Davida Novotného, tak film nekoukatelný.
Monos (2019)
Opět asi nerozumím "umění", ale tohle teda ne. Bez akce, děje, napětí, zápletky...
#martyisdead (2019) (seriál)
Toto by měl vidět každý rodič a každé dítě od 12 let výše. Velice poučné, skvěle natočené, žádné zbytečně prodlevy. Díky tvůrcům!
Joker (2019)
Herecký výkon excelentní, ale za mně jinak docela nuda.