Oblíbené filmy (10)
Kanibalové (1980)
Můj první, brutální Horor, který jsem vlastnil na originálním DVD. Tenkrát, když jsem to viděl poprvé, několik týdnu jsem o ničem jiným nemluvil. Vrchol brutality, vrchol všeho. Dodnes nechápu jak a proč. Strašně autentické a ta hudba ? Do smrti ji z hlavy nedostanu.
Bláznivá mise 4 (1986)
Bylo mi asi 12 a na tenhle film jsem se díval na videu, skoro každý víkend u dědy. Vlastně na to koukali všichni. Bratránkové, sourozenci. Byla to taková řežba, že jsme vůbec nechápali. Soundtrack si pískám do dneška. Klenot. (edit - zhlédnuto už i ve Full HD)
Hvězdná pěchota (1997)
Asi můj druhý film co jsem viděl na VHS. V té době jakože WTF ?? Srdcovka. Nepřekonatelné. Viděno už minimálně stokrát. Díky dědo :o)
Pelíšky (1999)
Má povinnost a klasika na Vánoce. Nejlepší český film.
Kurýr (2002)
Rok 2002 a nástup Stathama do akčních filmů. Lepší charisma už u nikoho nenajdeme. On je novodobý akční klenot.
Saw: Hra o přežití (2004)
Začátek něčeho nového. Začátek novodobé éry v Gore scénách. Nejbrutálnější Hororová série všech dob.
Ruiny (2008)
Můj nejoblíbenější Horor. Herci, herečky, úvod, příběh, prostředí, atmosféra, napětí, Gore - vše na jedničku s hvězdičkou. Scéna s amputací dokonalá !! No. 1
Zátah: Vykoupení (2011)
Ultra masakroidní akční řežba !! Jinak to popsat neumím. TOP ve svém žánru (společně s The Raid II). Iko a jeho vstupní brána do filmového - akčního světa.
Pásky z Nagana (2018)
Turnaj století. Díky za to, že jsem to zažil.
Kobiety mafii (2018)
Absolutní MEGANÁMRD !! Luxusní káry, drogy, prachy, nádherný ženský, GORE ! akce, napětí, erotika, drsní frajeři a to vše z POLSKA ?? Nemám slov. Evropská superbomba, Vega je bůh !!