Recenze (843)
Dáma v zeleném (1945)
Tak tohle je muj salek kavy... prostredi sarmu a gentlemanu... clovek si normalne vubec neuvedomi, jak perverzni veci mu dnes prijdou normalni... a ja osobne zjistila, ze vubec nepotrebuji zfetovaneho excentrickeho psychotika jako Sherlocka ke stesti, byt se mi faaakt libil,to nezapiram.. ale ja dekuji za pripomenuti toho, co je vlastne uplne "normalni".
Vzbuďte se, vojáci! (1994)
Danny DeVito je maly velky herec. Bud mam prilisne socialni citeni nebo jsou jeho vykony proste skvele a prirozene... tema je neotrepane... a tak si myslim,ze si zaslouzi 70%...😊
Dáma a Král (2017) (seriál)
Musim opravit... ke konci zajimavejsi a zajimavejsi... obcas prekombinovane, matka zbytecna figura, asi tu teatralni jezibabu Holubovou nemeli kam obsadit.
Okupace (2015) (seriál)
Hu... no tohle me dostalo... tohle je zajimave politicke scificko! Krome dobre propracovanych dialogu me nadchly i uzasne interiery a exteriery. Propracovanost deje je uzasna! Sympaticke postavy. Proste perfekt.. pet nemuzu dat,to bych trumfla moji oblibenou SGC... ale na devadesat procent to je. 😁
Sestra i matka (2004) (TV film)
Trochu pidlooká Kristen Bell není normálně úplně můj šálek kávy, ale v tomto filmu je naprosto geniání... jako Anne Heche.... která můj šálek kávy je.. úžasné...
Pád (2013) (seriál)
Jsem divna... divna.... ale desiva nuda...nuda... trapny kecy....pohádkaři...a o nebezpecneho psychopata se pekne staraji v nemocnici sestricky a doktorky bez dohledu,tralalalalala............
Interstellar (2014)
hoooodněěě, hooodně jsem musela vydržet... abych se dočkala psychedelického konce... a to jsem ani neměla lysohlávky! Zdlouhavá, fakt hodně zbytečně zdlouhavá opičárna! Skoro bych řěkla, že ten celkem dobrý námět se dal zpracovat mnohem, ale mnohem lépe... tak třeba si příště dá lysohlávky ten scénárista! A udělá z toho hit.... ne shit... :)
Ctihodné mrtvoly (1976)
Tak znovu... asi po seste.... koukam,koukam,pak se zacnu nudit.... a najednou prask a je po nem... a ja zas uz nevim,o co vlastne slo! 😀
Tísňová linka (2013)
Stará klasika...omraceny vrah se ma co? Dorazit! Kdyby se to dotahovalo do konce,nebylo by to byvalo tak stupidni.
Prokletí spící panny (2016)
Stupido mio! Melo to potencial. Melo. Vyuzilo ho to? Nevyuzilo. No a fakt,fakt se vyplati vydrzet do konce... to se teprve poradne nas.....e! 😂