Oblíbené filmy (10)
Adamova jablka (2005)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Hvězdný prach (2007)
Rodinná oslava (1998)
Pro mě zatím asi nejemotivněji působící film, co jsem kdy viděl. Kdyby šlo dát 6*, tak jich dám 7.
Děrsu Uzala (1975)
100%, prvních a myslím, že i posledních, které kdy filmu dám. 137 minut je velkorysá stopáž a přesto to uběhlo jako voda. Věděl jsem, že existuje pro mě osudový film a našel jsem jej. Nezměnil bych na něm vůbec NIC.