Recenze (323)
Drive Angry (2011)
Já sem se nenudil. Digi efekty sice jak z 90.let, ale Cage s prostřelenym okem, nebo jak mrdá tu kurvu se silikonam, u toho doutníka, to nemá chybu:-)
Americké psycho (2000)
Christian Bale je famózní a scéna s Jaredem Leto, předtim než ho rozčtvrtí sekerou, ta u mě vstoupila do filmových dějin. "Hele ty máš pláštěnku"... mazec:-)
Lesní duch (1981)
Zkrátka horror, ne jako ty novodobý trapárny, který nevystraší ani malý dítě...
Světová invaze (2011)
Bez toho trapnýho patosu by to bylo na 4 stars..
Letiště (2006) (seriál)
Trapná, nudná, zoufalá a ubohá křeč.
Zázraky života (2010) (seriál)
Mizerný scénář, ještě mizernější herci, mizerná režie, zkrátka seriál pro českej póvl, co má IQ tykve.
Rychlejší (2010)
O čem to bylo??:-))))
Zakázaná zóna (2010)
Zajímavý, ale ten konec do prázdna, cože???
Jackass 3 (2010)
Hovna, chcanky, prdy, pot a chlupy a tuny hoven:-)))))))))
28 týdnů poté (2007)
Mazec brutální splatter, 90%