Recenze (323)
Kid (2010)
Hodně silnej snímek, akorát některý herecký výkony mi přijdou buď fušérský nebo parodující(?) a vubec se do jinak vážnýho filmu nehodí.
Dostaň ho tam (2010)
Povedená komedie. Nejlepší je minirolička Toma Feltona. Prej mužeš vzít s sebou i profesora Snapea:-)))))
Čarodějův učeň (2010)
Velkolepé triky ale scénář je usmolená telenovala. Na jedno shlédnutí ujde..
Líbáš jako Bůh (2009)
Teda paní Poledňáková, od kdy maj supersporty zvuk 125cc? Nedělejte z lidí blbce...
Paranormal Activity (2007)
První půlka nehorázná nuda, ta kunda se tam mohla aspoň trochu svlíknout a ukázat dudy... Druhá půlka už je docela strašidelná.
Predátoři (2010)
Musim říct, že sem byl docela zklamanej. Prvnim dvoum dílum to nesahá ani po kotníky. Ale i tak je to ucházející sci-fi akčňák na jedno dvě shlídnutí.
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Svižná akční komedie s Ducati Hypermotard. Ta scéna s býkem je ale maximálně trapná, tohle by na mašině nesved ani Chris Pfeiffer...
Parchanti (2010)
Celkem povedená akční taškařice. Hustej sucharskej hlavní padouch v podání Jasona Patricka. "Bože vy jste ale malej, stojíte v díře nebo co?" sem se málem pochcal:-)
Bez soucitu (2010)
Hodně povedenej akčňák. Travolta je boží!!! Týpek jako prase, James Bond, Ethan Hunt či Xander Cage jsou proti němu břídilové a to doslova! :-))
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Bomba, drobné odchylky od psané formy, ale i tak absolutní spokojenost. Obzvlášť působivá je animovaná bajka o třech Relikviích smrti. 95% A docela nechápu tu kritiku některých "odborníků" na filmy. Nevim, co by jako chtěli, asi cihlu zlata ke vstupence do kina zdarma nebo co? Nejspíš ani nečetli knižní předlohu a pak tady brečej, že se nudili či co. Nebo to možná nepobrali a to je sere. Rada pro kritiky: Pusťe si ordinaci v růžovym hovně, to bude pro vás akorát na pochopení;-)