Recenze (194)
Po strništi bos (2017)
Po delší době film, co mě bavil od začátku až do konce. Tříska na jedničku, o Vetchým nemluvě a Voříšková taky bomba. Doporučuji
Orphan (2009)
Docela dost mrazivé...
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
Tak se mi to pro Vás narodilo :-D
Mimoni (2015)
Ať si každý říká co chce, mě to přišlo jako docela dobrá prdel :-D
Dánská dívka (2015)
Silný příběh od začátku až do konce.
Vejška (2014)
Hudba, Grafy, Film, Postavy - samá plus :-D
Simpsonovi (1989) (seriál)
Prostě žlutá rodinka, co víc dodat? :-)
Falešné přátelství (2011) (TV film)
Konec filmu mě zklamal a proto o hvězdičku méně.. Měly dostat doživotí, kurvy!!!
Gigi D'Agostino - La Passion (2000) (hudební videoklip)
Kurva, tuhle pecku jsem měl na placce, za kterou jsem dával před x lety balík :-)
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Musím přiznat, že mi dvakrát ukápla slza :-)