Poslední recenze (18)
Cyril a Metoděj - Apoštolové Slovanů - Bratři ze Soluně (2013) (epizoda)
Kdyby se to netvářilo jako dokument, dalo by se leccos odpustit, ale vyobrazení Cyrila a Metoděje jako spásu slovanského národa je výsměch historii. Jejich agresivní prosazování křesťanské nauky jde ruku v ruce s vymýcením našeho původního "pohanského podhoubí" a již první část Zákonu sudnyj ljudem je sama o sobě výmluvná, neboť nabádá ke konfiskaci majetku těch, kteří odmítli konvertovat a k jejich prodeji do otroctví. Prostě fuj.
Duna (2021)
Naprosto zbytečný kastrát knižní předlohy. Vyrobeno pro nenáročné, barvičkohltající, lobotomizované hanszimmermasturbanty. Lynch měl aspoň koule zapojit diváka do nějaké transcendence...ale pozitivní na tomto snímku je, že se z něj nechce zvracet a skončil.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Třetí serie má hodně společného s pizzou hawai, která zůstala na palubní desce v srpnových vedrech . Je to fakt hnusný.