Recenze (525)
Život je život (2015)
Nejdřív jsem si říkala, že je to děsná kravina - ale dokoukala jsem a dost jsem se i nasmála - tak to asi má být :)
Doktor Martin (2015) (seriál)
Jak hodnotit ? Některé díly jsou ubohé a stupidní, ale u některých se člověk fakt nasměje. Škoda té nevyrovnanosti.
Sedmero krkavců (2015)
Konečně moc hezká pohádka
Příkopy (2007) (seriál)
Tento seriál mi nějak utekl. Našla jsem ho až teď. Ale úžasná oddychovka. Hana Maciuchová -nemá chybu !!!
Ghoul (2015)
Hrozná kravina :(
Všechny moje lásky (2015) (seriál)
Seriál určený spíše starším generacím ... Je to to taková pohádka pro padesátníky :) Příjemná změna. Nic se zbytečně nerozpitvává - prostě podáno s humorem a nadhledem. Pro většinu asi moc obyčejné ....
Jmenuji se Khan (2010)
Hodně silná káva .... Štvou mě nepřizpůsobiví i fanatici ... Ale vážně - lidé jsou dobří nebo zlí ...jak jen se zbavit toho zla ???
Nejhledanější muž (2014)
Tohle prostě není moje parketa. Nevtáhlo mě to.
Kůže, kterou nosím (2011)
Napínavé -zajímavé -ale přesto ....něco jakoby chybělo. :(
Muž z oceli (2013)
Nemůžu si pomoci -ale mě se líbil ten starý Supermuž :) Asi nejsem na ty namakané efekty :(