Oblíbené seriály (10)
Domek z karet (2013)
Děkuji!
Případy 1. oddělení (2014)
Co na tohle říct. Jediný seriál z krimi prostředí, na který se vydržím koukat, dokoukat jej a těšit se na další epizodu. Případy jsou inspirovaný skutečností, herecké obsazení si krásně sedlo, postupy, slang, všechno je až nečekaně věrohodný. Tleskám a vyzývám Vás všechny, koukněte se na to! PS pro kolegy: taky Vás pobavilo, že tam používají skutečné volací znaky :) ?
Mamon (2015)
Řeknu Vám to asi takto. Pustil jsem si tento počin mezi díly Bronu a House of Cards. Neřešte proč bych něco takového dělal. Přesto se stalo a kvalita Mamonu je neoddiskutovatelná. Svěží herecké obsazení, tedy až na pár vyjímek, které ovšem vůbec nic nekazí, ba naopak. Kamera, zvuk, zkrátka a dobře, vše je o několik levelů úplně jinde než zbytek české tvorby. Není to dech beroucí, ale je to příjemně neotřelé, dynamické, zábavné. Jde o kus dobře odvedené práce! Hodnoceno prozatím po první kapitole. - - - Dokoukáno a zvedám počet hvězd na plný počet!
Newsroom (2012)
Dexter (2006)
Kam ten svět spěje? Lidi milují sériové vrahy! A já také! Bravo!!! Jen mě mrzí ten konec 4. série. Rita mi bude chybět...
Dr. House (2004)
Hugh Laurie!
Luther (2010)
Idris Elba mě hodně zaujal už v kultu The Wire a ani tentokráte mě nezklamal. Skvěle propracovaná záležitost, unikátní dialogy v čele s geniálním policistou, který má až nečekaně všední problémy a nevšedně rozervanou osobnost. Vím jak to u ostrovanů chodí. I přesto, že jde o špičkovou sérii, tak se dočkáme dvou, dá-li ten nahoře tří sérií... Ale možná, že právě to dělá z britských seriálů vysoce poptávané zboží.
Miliardy (2016)
Zatím 4.... Tři epizody za mnou a prozatím panuje velká spokojenost. Je to chytlavé, chytré, svěží a ani zdaleka to nestojí na D.Lewisovi, což je krok správným směrem. Navíc nemusíte být Michael Burry, aby jste pochopili odborné termíny. Díky tomu v seriálu prozatím nenacházím hluchá místa, a připojím vskutku povedené obsazení, tak má Mashak novou závislost. 2. série absolutní TOP!!! . . . už 5