Recenze (574)
Alice (1990)
tak nenápadný, pozapomenutý a přitom tak klasicky lehkomyslný i hloubavý Allen, MGM rulez
Temná voda (2002)
... a ráno namísto olympiády asijský adrelin - japonská novodobá hororová klasika, pro pamětníky připomínám, že se doba vzniknu filmu kryje s povodněmi 2002. Pro zájemce o psychologii zase zmíním knihu Gastona Bachelarda "Voda a sny";-)
Californication (2007) (seriál)
to je ještě větší shit než sex ve městě - tak pozérskej a prvoplánovej fekální humor ... a to mám fekální humor rád
Těsně vedle (2007)
antiromantika jako řemen
Oktoberfest (2006)
tohle je z kategorie "must see" pro všechny milovníky piva a pokleslýho hospodskýho humoru... takové pivní "Ledově ostří";-)
Branky, body, vteřiny (1956) (pořad)
Trefa do Černého ...
Muž v ohni (2004)
kulka vždycky řekne pravdu ... tenhle "shot" mě osobně ale minul
Kronika žhavého léta (1972)
vzorový dokument doby svého vzniku.
Duch meče (1978)
tenhle film nemá duši jenom v názvu ...