Recenze (8)
Čerstvý vítr do kongresu (2019)
Dokument o pomatené ženě a ÚDAJNÉ demokratce.
Terminátor: Temný osud (2019)
Prostě špatné!
Psí poslání (2017)
Tento film se mi moc líbil. Jsem pejskař duší i tělem :) A tak mne to nenechalo chladnou a i slza ukápla. Kord při scéně jak Baily odchází za "duhový most"... Opravdu krásné a výstižné. ( Šárka )
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Bezduché a prázdné. Spousta úžasných avšak na dnešní dobu neohromujících efektů a nic víc. Na rozdíl od Transformers,nebo Bitevní loď zde něco chybělo a asi proto jsem nenašel cestu k hlavním postavám.
Plán útěku (2013)
Hodně slušnej akční filmeček kde obě největší hvězdy tohoto žánru Stallone i Schwarzenegger hrají "konečně" spolu hlavní role. Film působí svěže a moderně a určitě obstojí vedle současných akčňáků. Možná mohlo bejt víc hlášek typu:"mlátíš jako vegetarián" ale to na konci vynahradí Arnoldův drsňáckej pohled přes celé plátno když sundavá kulomet z vrtulníku :-))
Michael Jackson: Video Greatest Hits - HIStory (1995) (video kompilace)
10 klipů a písní kterých udalo směr ve vývoji populární hudby.
Vodní svět (1995)
Plus filmu : dobrej námět,dobrý herci,dobrá první půlka filmu mínus : mizerný efekty a příšerná druhá polovina filmu rovná se konec jedný velký filmový hvězdy jménem Kevin Costner
Quantum of Solace (2008)
Výbornej akční film který má ovšem pramálo společného s Bondem.Chybí tu Q a jeho vychytávky a spousta dalších věcí co dělají Bonda Bondem-bohužel snad příště