Oblíbené seriály (9)
Útěk z vězení (2005)
Dexter (2006)
Každá séria mala čo ponúknuť.A hlavný hrdina je proste k sežrání.I Love you Dexter Morgan :-)
Teorie velkého třesku (2007)
ťuk,ťuk..Leonarde...ťuk,ťuk...Leonarde...atď...Milujem tento seriál.Sheldon je úžasný,páči sa mi,ako sa chce za každú cenu prisbosobiť,ale(a to som rada)vobec mu to nejde :-)) Vtipné,svieže...len tak ďalej :D
Chuck (2007)
Jmenuju se Earl (2005)
Lovci duchů (2005)
Jeden z mojich najobľúbenejších seriálov.Keď si k tomu pridám telo a ksichtík Jensena Acklesa..hmmmm...Všetky série sú skvelé,myslela som,že to pojde z kopca,ale omyl!!!Teším sa na 7.sériu.Vraj bude posledná :-(
Živí mrtví (2010)
Prvá série bola doslova " dechberoucí ". Druhá ma sklamala,nudila som sa a myslela som,že tretia bude ešte horšia.Ale našťastie som sa mýlila.Seriál naberá silné grády a to,čo sa tam začína diať,tak to ma fakt dostáva.Klobúk dole :).