Recenze (57)
Jack a obři (2013)
Hvězda navíc za sladký úsměv neuvěřitelně cool Ewana McGregora. Jinak jde v podstatě o velice průměrnou fantasy pohádku :).
Lars a jeho vážná známost (2007)
Myslíte si, že vás nedojme "nafukovací" panna? Fakt si to myslíte? :)
Vím, kdo mě zabil (2007)
Velice mizerné orgie modré barvy a odpadávajících částí těla. Pokud to byla komedie, zaslouží si to hvězdičku navíc, při scéně s přišíváním prstu nebo u závěrečného duelu s vrahem ve stylu "jak ty mně, tak já tobě" jsem se opravdu zasmála. Pokud to však měl být thiller, bylo něco sakra špatně. A vidět Lohan svíjet se u tyče zase taková pecka není ;).
Green Lantern (2011)
A víte co? Vůbec mě nepřekvapuje, že zrovna tenhle hrdina od DC je gay. Vůbec mě to nepřekvapuje.
Běda tomu, skrze něhož přichází pohoršení (1950)
Je mi z toho smutno.
2012 (2009)
Nikdo mne nepřesvědčí, že tahle slátanina plná klišé hlášek a špatných triků není komedie.
Amazing Spider-Man (2012)
Slizký Tobey Maguire a ukňuchtaná Kirsten Dunst definitivně zapomenuti po téhle nenáročně lehké, žánrově popcornové podívané. I přes mírné zklamání, které následovalo po mém dychtivém očekávání, jsem nakonec s výsledným filmem spokojená. Nechyběla pochopitelně nadupaná akce plná drsných bitek a dramatického přelétávání mezi mrakodrapy, a sarkasticky vtipné hlášky fungovaly stejně dobře jako chemie mezi ústřední milostnou dvojicí. Andrew Garfield je sympatický, charismatický ňouma a nerd k pohledání a okatá Emma Stone je prostě nádherná (a těžko říct, kdo z nich je víc sexy - já bych si mezi nimi nemohla vybrat, šla bych s nima na trojku :)) ). Jediné, co mi tu poněkud vadilo, byla absence výrazného hudebního motivu (James Horner opět nepředvedl nic zapamatovatelného - zlatý Danny Elfman).
Temné stíny (2012)
Jedna hvězda navíc za tu "ošklivou Cooperovic ženskou" :).
Spoon vs. Spoon (2010)
Jak to dopadne, když nebohý Jack vezme na zabijáka se lžící, kterého nezastaví ani napalm... lžíci? Jednoduše. Jak už víme z Matrixu - lžíce tu není... Oproti epičnosti prvního krátkometrážního filmu mírné zklamání, ale začátek je přesně tak strhující, jak by být i měl :).
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Čtvrtí Piráti z Karibiku dokazují, že když se dá divákovi přesně to, co chce vidět, je to jen na škodu - zkrátka příliš mnoho Jacka škodí a jeho eskapády držely chatrnou dějovou linii jen horko těžko. Ubyla také překombinovanost předchozích dílů, kdy se člověk pomalu ztrácel v tom, kdo je s kým a proti komu, a potěšila i neúčast "komických figurek" pirátů a vojáků - vůbec tam nechyběli. Zato jsem postrádala jakýkoliv náznak chemie jak mezi Jackem a Angelicou (mimochodem, Oscara pro kameramana, opravdu jsem ocenila rafinované filmařské způsoby, kterak neukázat divákovi rostoucí bříško Penelope Cruz :)) ), tak i mezi Sirénou a misionářem - ačkoliv nevyřčený konec jejich romance byl příjemným překvapením. Litovala jsem absolutně nevyužitého 3D, ve kterém zanikaly i tak dost skromné efekty, které měly k nedávné pompéznosti poměrně daleko, uši mi rval otřesný dabing, ve kterém (kapitán!) Jack Sparrow zněl jako vykastrovaný teplouš, a zklamal i hlavní záporák Ian McShane, který i přes jistou démoničnost není Jackovi dostatečným protivníkem a nedosahuje kvalit a tragičnosti Davyho Jonese. Jediným, kdo opět zazářil, byl charismatický Geoffrey Rush, který si ukradl každou scénu pro sebe, a roztomilé bylo i cameo Judi Dench. + + + + + PS: Největší WTF pro mě asi stejně byli Španělé. Co to sakra...?!