Recenze (1 029)
Čarodějky z Eastwicku (1987)
Dost ztřeštěné, ale zábavné. Jack hraje samozřejmě výborně, radost pohledět. Letos jsem si dala po dlouhé době opakování symbolicky 304. :)
Psycho (1960)
Ve své době asi dokonalé a pecka, ale bohužel jsem do toho šla s mnohem větším očekáváním a nestačilo to. Byla tam prostě spousta věcí, které mi nedávaly smysl, myslím hlavně v chování hlavní hrdinky a to mě dost rozčilovalo.
Smrt panen (1999)
Vzhledem k tomu, že jsem viděla film hned po přečtení knihy přišlo poměrně velké zklamání. Chybí mi tam tolik podstatných věcí, celé to podle mě bylo málo ponuré, v knížce byly sestry prostě víc creepy a pak to celé dávalo mnohem větší smysl. Místy mi udělalo radost, že je z knížky přímo citováno, ale jako celek mi to prostě nestačilo.
Donšajni (2013)
Ou to bylo blbé... Nebo je vlastně možná moje chyba, když se rozhodnu koukat na film o opeře a nemám ráda, když se ve filmu zpívá :)) Jinak prostě Hartl není typ herce, co by mohl hrát hlavní roli a utáhl celý film, neuvěřitelná nuda víceméně i kvůli němu. Kdyby šlo jen o Libušku, tak mě to baví, ale zbytek prostě NE.
Já, Frankenstein (2014)
Chrliče? Wtf? :D Dost blbý efekty, dost blbej Aaron a dost na prd blondýna. Tohle je snad ještě blbější než Underworld.
Nevinnost (2011)
Musím přiznat, že když jsem hned v úvodu viděla, že hlavním partnerem je televize Nova, trochu mi zatrnulo... Ale říkala jsem si, vydrž, vydrž, třeba se ti to vyplatí. A vyplatilo. Výjimečně mi ani trochu nevadily pubertální herečky, působilo to věrohodně a nepřehrávaně. Rozhodně se ještě zaměřím na Vladivojnu, soundtrack teda totiž dost dobrý.
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984) (seriál)
Docela zábavná nostalgie.
Captain America: První Avenger (2011)
Pravda, kam se to asi hrabe na Iron Mana, ale má to prostě svoje kouzlo. Příběh jsem tušila jen v hrubých obrysech, jinak jsem to neznala. A Chris je prostě dobrej :-) Navíc mě hrozně překvapilo obsazení, např. Tommy Lee Jones nebo Stanley Tucci, ty mám moc ráda.
Mafiánovi (2013)
Docela pecka... :-) Skvělý herci, skvělé vtípky. Celé to bylo takové neotřelé, neokoukané. A vtípky na účet Francouzů byly velmi trefné.
7 pádů Honzy Dědka (2012) (pořad)
Prostě mi u nás talk-show hrozně chybí a tohle mi přijde na naše poměry docela fááájn. A někdy je to vážně legrace!