Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Přátelé (1994)
Joey (2004)
Miluju Joeyho, ano je to slabší než Friends, ale tahle postava je prostě cool. :)
Sherlock (2010)
V (2009)
Prosím o 3. řadu, děkuji! :)
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009)
Výborný seriál plný zvratů a akce. Dal bych 5*, ale bohužel seriál končí 1. řadou. Nezbývá než doufat, že se časem natočí pokračování.
Dva a půl chlapa (2003)
Hospoda (1996)
I když je Hospoda místy až trapná, stejně ji miluju. Škoda, že jsem takového Jardu Duška zatím v žádné hospodě nepotkal. :)
Hrdinové (2006)
Po dvou sériích.