Recenze (135)
Velký Gatsby (2013)
Všechno to mělo pěknou fazónu, která dobře ladila s vínovým opojení, do kterého jsme se při filmu s J*A*S*M v kině naložili... :D Úplně si to nepamatuju, ale líbil se mi černej saxofonista nebo na co hrál,z kina jsem odešel s každou botou jinou a ještě byl málem uškrcen. Dobrej večer! :D
Dirty Sanchez: The Movie (2006)
Fakt masakr! Long live the queen, fok murica...:D
Kalvárie (2014)
Videl jsem to. Uzil si to. Rozumel 2 vetam. Skvele herecke vykony. Skoro mne to obratilo na viru. Ale pointa? Az s cestinou...:D
Jamie vaří rychlovky (2010) (pořad)
Jedním slovem: LOVLY!:D
Pěna dní (2013)
Aaaaaaah!!! Proč tam ti frantíci vždycky narvou nějakou depresívní smrt??? Kdybych odešel po první třetině, udělal bych nejlíp. Do tý doby je to veselý, psychedelicky veselý, nedává to žádnej smysl, prostě boží. Pak se dostaví problémy, šeď a nakonec si ani vůbec nevzpomínám, jak to skončilo. Nepřišlo mi to vůbec důležitý...
Ošetřovatel (2011)
prdelózní prdel všech prdelí...:D:D:D
Muž z oceli (2013)
Mělo to dobrej potenciál, kterej však nějak nedošel naplnění. Taky bych do škatulkování filmu přidal ještě komedii...:D Největší otázka však ještě zůstává nezodpovězena! JE SUPERMAN VE 33 POŘÁD PANIC???:D:D:D
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Ubersračka... no more 3D!!!
Láska (2012)
Snad nejhorší film, jakej jsem byl ky schopnej dokoukat v kině. Stálo mě tohodně přemáhní a byo mi z toho fyzicky špatně. Pak jsem ale napsal celkem dobrou báseň...:P
Svatá čtveřice (2012)
Pro mě překvapivě jedinej poživatelnej WIEWEGHTGH..:D