Recenze (43)
Útok žraloka (2009) (TV film)
Občas si říkám, co to ty filmaře nutí točit takový sračky. Slušnější slovo jsem bohužel nenašel....
Táta na plný úvazek (2004)
Tyhle rádoby romantické americké komedie mi zvedají žaludek... bohužel, všechny jsou jak přes kopírák, všechny obsahují uplně stejné dialogy a ta tupost amíků je do nebe volající. Za takové snímky dávám ODPAD!
Destilando amor (2007) (seriál)
Moje babička to sleduje a uplně to hltá... občas mám dojem, že jí u toho raní mrtvice jak to neskutečně prožívá... Kéž by bylo možné dát ještě něco horšího než odpad..
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Awesome and LEGEN...wait for it... DARY!!! Nejlepší seriál, který mám tu čest sledovat... True story:-)
A co když je to pravda? (2005)
Dvě hvězdy za film, třetí přidávám za krásnou Reese...
Hele vole, kde mám káru? (2000)
No Ashtonovi a Seannovi to spolu docela sedlo a místy je to docela vtipný, jako celek to ale působí divně. Příběh je neskutečně dementní, dialogy také... sice to byl určitě záměr, ale často se tvůrci za každou cenu chtějí pokoušet o vtip... no často se jim to daří... 3*** dávám, protože mě to občas skutečně rozesmálo
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Neskutečně fekální, ale některý scény byly docela vtipný...
Plastická chirurgie s. r. o. (2003) (seriál)
Krásnýma ženskýma se to jen hemží, to je hlavní:-) no a ten zbytek... Určitě jsou plus detailní záběry operací no a další plusy... Nevím, nic mě nenapadá, jen možná to, že mě to celý skutečně moc zaujalo a to je hlavní:-)
Městečko South Park (1997) (seriál)
"Já nejsem tlustej, jsem svalnatej" ... čtyři malé děti, sprosté jak parta dlaždičů. Mělo to ale svoje kouzlo a miloval jsem to!
My z Kačerova (1987) (seriál)
Suverénně nejlepší Disneyovka, prostě klasika.. Na ty ptáky jsem se vždycky hrozně rád díval. Dnešní pokémoni nestojí ani za starou bačkoru. Klidně bych se na to znovu rád podíval i dneska...