Recenze (37)
Hvězdná brána: Návrat (2008)
Veľmi som sa tešil na Jacka O´Neilla a on tam prakticky ani nebol a cestovanie v čase je asi najhoršia téma z celej Hviezdnej Brány, tieto dve veci spôsobili, že dávam iba 3* Bolo tam veľa naivných vecí, ktoré som nevidel ani v jednej zo všetkých 200 častí Stargate SG-1. Čiastočné sklamanie....
Pacifik (2010) (seriál)
Dosť veľke sklamanie pre mňa!!! Čakal som že sa tento miniseriál môže aspoň trošku priblížiť BoB, ale ani zďaleka sa moje očakávania nenaplnili. Samozrejme bolo tu mnoho svetlých chvílok a nadhernych momentov a scén, ale pri niektorých som sa doslova nudil, boli až trápne. Zaujimave bolo zobrazenie Eugena, ako sa pomaly menil počas vojny... Ukazalo sa aj ze Hans Zimmer je v súčasnosti úplne na vrchole, hudba bola fascinujúca. Škoda, na začiatku som bol nadšený, ale každou časťou moje nadšenie klesalo,(tvorcovia sa mohli viacej posnažiť a bolo by z toho geniálne dielo ) ale z úcty voči obetiam a histórii 3*!!! ŠKODA
Bartovy hvězdné války: Simpsonovi vrací úder (1999) (video kompilace)
Vynikajuce casti, predovsetkym Stret s mafiou bol fantasticky!!!
Bílá smrt (2009)
Bolo tam pár veci dobrých, ale ostatok nestál za nič, celý film bol strašne predvidatelný...
Nezvaný host (2007)
Velmi zaujimavo a pritom uplne jednoducho ladeny psychologicky film, v ktorom sa ukazuje, ze aj malo slov ma svoje čaro.
Earth (2007) (TV film)
Nádherne, fantastické zábery, pekná hudba a jemné narážky na súčasnú situáciu na našej modrej planéte...
Těžká váha (2005)
Nádhera, ten film ma všetko : dávku akcie a adrenalínu, sentimentálne chvílky, fantastickú myšlienku, výborný výkon hercov a pekný koniec.