Poslední recenze (450)
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Já jsem se náramně bavil a těsil se na každý další díl. Je to komedie, která si za kulisy vybrala 80. léta a natřela je na růžovío, ne tak, jak si je jako dítě pamatuju. Autoři jsou vesměs mladší, socík nezažili, tak si ho utvořili podle svého, asi jako si Karel May vytvořil divoký západ, indiány a kovboje. A mě to neuráží. Dokonce se mi i líbila sličná estébačka a její hodný kolega.
Ghost Rider (2007)
Slabší, jak po stránce efektů, které dnes, po sedmnácti letech působí velmi zastarale, tak po stránce režie, která nezvládá vypointovat zásadní scény. Cage mám rád, ale tohle mi přijde mrhání talentem.
Jedeme na teambuilding (2023)
Dávám čtyři hvězdy, abych ten průměr trochu zvednul, protože zdejší hodnocení mi přijde příliš nízké. Jasně, je to ptákovina. Ale nadpoloviční většina gagů a vtipů je dobrá. Některé přímo výborné. Samozřejmě zbytek je píčovona, ale takhle od srdce jsem se u filmu už dlouho nezasmál, takže doporučuji.