Recenze (369)
Hory mají oči (2006)
Super námet a spracovanie. Zmutovaní kanibaly, príroda, vyhubenie skoro celej rodiny - horor ako má byť. Blizko rodinky zmutovaných by som nechcel bývať. =D
Pád do tmy (2005)
Pri tom horore som sa fakt bál. AJ keď som si predstavoval iný koniec, ale aj tak ma dostal :D
Já, legenda (2007)
Záver u mňa tragický, ale v horore som si na to už zvykol. Len dúfam, že bude aj ďalšia časť. Will Smith to zvládol, tak nech zvládne aj druhú časť ešte dokým nieje v dôchodku hah :P
Constantine (2005)
Skvelý film s obľúbeným hercom Reevesom a peknou Rachel Weiszovou, po ktorom si budete priať aj ďalšie pokračovania. Dúfam, že budú rovnako dobré...
Nepřítel před branami (2001)
Pekne roztrieľal Vasilijev Zajcev Nemcov na kusky. Jedného po druhom. Ty Nemci mi pripadali ako šunky =DDD Ináč ďakujem režisérovi, že tam dal aj sexy Rachel Weisz.
Transformers (2007)
Reklama robí svoje, ale aj tak to bol vynikajúci film. Krásna kočka Megan Fox dodala filmu šmrnc
Eurotrip (2004)
Hahaha úplne skvelá komédia. Som fanúšikom Manchestru United a som rád, že tam dali aj ich chuliganov . No najviac ma pobavil Vatikán, ten nemá chybu :)
Mlha (2007)
Ďalši skvelý horor v ktorom, ako sa patrí, bol strhujúci koniec. V tom supermarkete bolo veľmi veľa ľudí s rozličným charakterom. Čo dodáva filmu pestrosť a dynamickosť. nenudil som sa 95 %
Saw: Hra o přežití (2004)
Jeden z mojich prvých hororov vôbec. Som rád aj za ďalšie pokračovania. No nevedel som že sa dožijem až toľkých... :-)