Recenze (225)
Nesmiřitelní (1992)
Tak vám nevím...westerny mě většinou nebaví...demytizace se mi líbila, postavy se mi (až na výjimky - Kid) líbily. A kurnik, proč se tam tolik mluvilo? Prázdně a zbytečně? Will Munney by zasloužil trochu říznout chlápkem s harmonikou a šlo by to líp.
Jíst, meditovat, milovat (2010)
škoda trochu ndného zpracování tak nosného tématu...pro ženy asi 10x zajímavější než pro muže.
Jeden musí z kola ven (2011)
špionážní filmy nejsou můj šálek kávy...nebo v tomto případě čaje. Nicméně to je důvod pro 80%, protože jinak tenhle film nemá chybu! Ono to nakonec o té zápletce zase tolik není...chvíli mi to trvalo, naž mi došlo, jak zajímavá postava je George Smiley. Chci, aby Gary Oldman dostal Oscara a chci si vzít Benedicta Cumberbatche :-)
Bůh masakru (2011)
U druhé poloviny jsem se dobře bavila, u první jsem měla chuť odejít, protože jsem opravdu nechápala, proč se na to divám...divadlo se nedá jen tak bez úprav převést na plátno a takový mistr jako Polanski by si s tím měla poradit lépe. Nicméně vzhledem k zábavné druhé polovině to rozhodně není ztráta času. A navíc pak budete rádi, že váš manžel není korporátní právník nebo etnolog.
Půlnoc v Paříži (2011)
Nemám ráda Paříž, protiví se mi nadřazenost některých intelektuálských umělců (Hemingway je fakt osina v zadku!)...ale miluju tenhle film! Tohle se mnou dokáže opravdu asi jen Woody. Vtipné, lehce poetické a Owen Wilson hraje Woodyho Allena stejně dobře jako všichni ostatní herci, kteří kdy hráli Woodyho Allena. Scéna s Adrienem Brodym jako Dalím je fantastická!
Hugo a jeho velký objev (2011)
Souhlas se všemi komentáři, které dělí Huga na nádhernou poctu kinematografii a průměrný rodinný příběh. U mně prvé převážilo, tak mě druhé zase tak nerozčilovalo. Nicméně jako pocta filmu a lásce k filmu u mě Super 8 zabodovalo víc.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Jiné než švédská adaptace, jiná (lidštější) Lisbeth, jiný (bezohlednější) Mikael...kočka...stylovější, emocionálnější. Úvodní sekvecni si stáhnu jako videoklip. Hudba masakr. Fincher as I like him.
Děti moje (2011)
Payne tentokrát spíše tragický než bavící (Bokovka). Nedokážu neobdivovat jeho schopnost harmonicky spojovat tragično a komično, vybírat fantastické herce a zprostředkovávat emoce o základních životních věcech. Ta havajská hudba je hrozná, ale všechno ostatní bylo krásné, smutné, opravdové.
Zrození šampióna (2009)
Jak si bohatí uvědomují, že existují chudí a nešťastní...ale hlavní postava vyzvedává průměrný až podprůměrný příběh a nudné pojetí o několik stupňů.
Nezničitelná láska (2004)
Asi musíte mít ráda Iana McEwana, aby se Vám líbil tenhle film...já mám a film se mi líbil především po vizuální stránce. Daniel Craig skvělý!