Recenze (46)
Madagaskar (2005)
Tři hvězdy ale hodně o fous. Žádný extra nápad. A jeden hit od Real2Real to nezachrání.
Vejdi do prázdna (2009)
První náraz jsem dostal hned při úvodních titulkách a poté už to byla hodně dlouhá hučící jízda na všem možném. A během té jízdy díky pomalejšímu tempu jsem si vychutnával záběry přecházející do fraktálů, průlety mysly skrze zdi a podobné vychytávky. Tím pádem se dala vydržet délka filmu. I když muset uznat, že to bylo trošku moc.
Panika v městečku (2009)
Neuvěřitelně bláznivá věc, příznivci Nicka Parkera by si rozhodně neměli nechat ujít. Kvůli konci tomu nemůžu dát plnou palbu, tam to podle mě chtělo trošku víc promyslet.
36. komnata Shaolinu (1978)
Pro mě zcela zásadní kung-fu film. Propracovaný trénink jak se stát nejlepším bojovníkem a pomstít se. Ani teď mi bojové scény nepřijdou příliš přetažené.
Cyklista (1987)
Na to jak je zápletka jednoduchá a děj dost pomalý, mě ten film docela bavil.
Neuvěřitelná dobrodružství Italů v Rusku (1973)
Crazy komedie, kterou bych fórkama přirovnal k malérům pana účetního.
Czeka na nas świat (2006)
Tenhle film mě nadchnul, jednoduchá zápletka - jak se o sebe ve třiceti letech postarat. A je vidět, že to není vůbec jednoduché a když už se to podaří, lehce se stane, že se nezadaří si výhru vychutnat. Výtečný obraz života - krutý a hodně vtipný - 90%
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Díky tomuto seriálu dokážu sledovat politiku. Protože, tak pro zkrátka je. K pěti hvězdičkám chybí hrozne málo - tak procento.
Šejk (2009) (TV film)
Zdá se, že to měla být parodie na infantilní film. Hrát v tom filmu, nechám se dodatečně vystřihnout.
Láska rohatá (2009) (TV film)
Nevím, jestli očima rádoby dospělého mám jiný přístup k pohádkám, ale tohle je prostě špatně udělaná pohádka. Hlavní postavy zahráli si myslím dobře, ale ten zbytek. Muzika podle mě hodně nepovedená. Vtipné rádoby. Ač jsem chtěl, tři hvězdy to nedá.