Poslední recenze (14)
Cherrybomb (2009)
Podlě mě zbytečně hrubý, takhle se chovat má dovoleno jen mládež ze Skins a tam mi to je jedno, protože to má šťávu, šarm a barvu. Hudbou za jedna, Sheenan za jedna. A Ruperta Grinta učesali jako Tin Tina, já si nemůžu pomoct.
Cesta do zatracení (2002)
Jak nemám ráda klišé, tak mě poslední věta naprosto zruinovala. Připomnělo mi to moje poslední odstavce slohovek, když zbývají jen 3 minuty do zvonění: Nějak to honem ukončit. Nicméně... Jude Law je jako psychopat vykreslen přímo bravurně, všecho ostatní mi přišlo zbytečně škrobené a dokonalé. A právě ta preciznost mi hodnocení drží na 4 hvězdách, jen těžko budu hledat další výtky. Finální scéna mě příjemně překvapila, úspěšně probudila a zase uzemnila, když při průstřelu jako kráva, neukápla ani kapka krve.
Imaginární lásky (2010)
Posh, queer a Xavier. Kdybych ho viděla, tak ho snad políbím. No co...lartpourart je nakonec ještě větší zlo než hipsters, musím to tak brát. Nicméně... pro mě generační výpověď jak noha. Až se mě bude malá Sully ptát, proč máme ve skříni tu škaredou oranžovou lyžařskou vestu, tak jí pustím tohle. Jedna výtka: Kdyby se z filmu vystřihly všechny slow-motion špacíry, tak je celková stopáž hned o čtvrtinu kratší. Čekala jsem více afektu a falešné závažnosti, ale díkybohu jsem nic podobného nespozorovala. + výborná hudba i stylizace.