Recenze (73)
Noční můra v Elm Street (2010)
Freddy nevyděsí ani děti předškolního věku.
Ženy v pokušení (2010)
Česká filmová tragedie stále pokračuje!!!
Proč bychom se netopili (2009) (seriál)
Komedie? = Tragedie!
Unhitched (2008) (seriál)
Výborný sitcom. Typický humor Farrelly Bros a ten vždy stojí za to!
Václav (2007)
Jen za herecké výkony.....
Bionická žena (2007) (seriál)
Pilot jak má být. Akční scény dobrý. Bouračka byla natočená výborně. Vypadá to na nějakou větší zajímavou zápletku. Učast hercu z Battlestar Galactica velmi potěšila!
Cestovatel (2007) (seriál)
Jojo pilot super. Vypadá to že tento srial bude dosti zajímavej. Hlavni hrdina taky dost dobrej už v římu hrál výborně. O cestování časem a měnění osudu lidí moc serialu není.
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
Klasickej českej stupidní film se semtam dobrym vtipkem!
Sador, vládce vesmíru (1980)
Viděl sem to snad někde ve 12,tak co si pamatuju, super Sci-fi!
Růžový panter (2006)
Čekal jsem od toho větší hruzu,ale byl sem celkem mile překvapen. Je tam pár dobrých gagu k zasmání. Klasická pruměrná komedie. Ale s klasika Petera Sellerse se to nedá srovnávat!