Poslední recenze (47)
Amazing Spider-Man (2012)
Nikdy jsem si nemyslela, že je možno udělat Spidermana tak nudně. Nudila jsem se od začátku až do konce, hlavní představitel mi byl vysoce nesympatický a nehodil se na Spidermana ani za mák...
Haló (2012) (pořad)
Hodnocení tohoto pořadu mě dost překvapuje - po silvestrovské půlnoci jsme přepli tv program a u Haló jsme vydrželi skoro hodinu a půl :-) Velmi zvláštní humor, když to srovnám s českými "perlami" typu Tele tele, musím hodnotit hodně vysoko. A dovolím si tvrdit, že jinak jsme na humor dosti nároční a rozhodně se nesmějeme všemu....nám se to prostě líbilo, je to takové osvěžující :-) Věštění z pexesa, Štěněk Hrstka a "Les je sviňa" vedou.
Letadla, vlaky, automobily (1987)
Vůbec nevím, co bych vytkla :-) Martin a Candy se skvěle doplňují, charaktery jim sedly jak "prdel na hrnec" a docela se divím, že tenhle film není profláklejší, neboť scénář i obsazení je naprosto perfektní a smát se budete hodně :-)