Recenze (128)
Ripley (2024) (seriál)
Luxus...a šestá hvězda za naprosto perfektní kameru
Jedeme na teambuilding (2023)
Hnus... Něco tak odporného jsem opravdu dlouho neviděl
Duna: Část druhá (2024)
Můžu s klidným svědomím napsat, že Duna je pro mě jednoznačně jedno z nejkrásněji natočených sci-fi. A je mi úplně jedno, jestli někdo bude tvrdit, zda druhá část je lepší, než ta první nebo obráceně. A jak je celá literární Duna obalena tím filozofickým blátem, tak ta filmová naopak neskutečnou vizuální krásou. Co mě v knize nechalo chladným, mě ve filmu naprosto okouzlilo. V celé té estetice jsem si totálně porochnil, poprvé i podruhé... Skutečně bych rád v kině viděl obě části najednou, protože odteď už Dunu beru jako celek, ve kterém se podařilo skloubit spousta mimořádných počinů (od kamery přes hudbu, výpravu, kostýmy, režii...střih...zvuk(!)) v jeden okázale nádherný film. Ano, opět jsem se nechal zcela dobrovolně celým tím vyšperkovaným vizuálem unést... PS. Avatar ať se jde vycpat
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Naprosto otřesné. Stále si myslíme, že budeme mít hrob, kde nás bude někdo z pozůstalých oplakávat? Jsou i tací, kteří ten hrob nemají... Ani ti pozůstalí. Nepamatuji si, kdy jsem se těšil na jednu věc. A to ...kdy to konečně skončí. Lidi nejsou kokoti, to jsou totální zrůdy (z Ruska)
Bratři (2023)
Jan Novák o nich napsal excelentní doku-román (Zatím dobrý), Marek Epstein napsal totální sračku...
Chudáčci (2023)
The king is dead, long live Emma Stone... Symbióza hereckého mistrovství spolu s neotřelou osobitou fantazií. Skvělá úchylná bizarnost, která nadchne a pobaví.
Piargy (2022)
Nádherná kamera
Život (2017)
Diky za ten děsivý konec
1899 (2022) (seriál)
zííív... 🥱
Batman (2022)
Kdyby se z toho vystříhala půl hodina a skončilo to smíchem ve věznici... Hmm škoda, protože vizuálně to bylo parádní