Poslední recenze (10)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Sklamanie, vykradnuté filmy: Godzilla, Transformers, Iron-Man, Armageddon a Den nezavislosti. Medzi ** a ***.
Resident Evil: Afterlife (2010)
2 hviezdičky za úvodnú scénu, inak veľké sklamanie!
Death Racers (2008)
Celý film sa snaží tváriť drsno a nekompromisne ale pritom pôsobí veľmi komicky :-)