Recenze (270)
Wonder Woman (2017)
krůtí paté
Krvavá hostina 3: Šťastný konec (2009)
Nesmyslná chaotická křeč, "nápady" tlačené na silu, nezábavné, všechno už bylo v jedničce...dvojka a trojka svorně monstršit
Krvavá hostina 2: Masakr (2008)
Nesmyslná křeč, "nápady" tlačené na silu, nezábavné, všechno už bylo v jedničce...dvojka a trojka svorně monstršit
300: Vzestup říše (2014)
Samoúčelná digitální rozplizlá chujovina, jedna hvězda za titulkovou sekvenci, která měla víc energie, než celý předešlý děj...
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
To je ubohost.
Fighter (2010)
Marky Mark nudný jako obvykle ale Kristián to zachrání.Tomu to de věřit, že se ten Dicky o Vánocích nejvíc těšil nejdřív na Boxing Day a potom, že nasněží...
Pád Londýna (2016)
Bloody Hell!! Toš to sem uš viděl...
Pád Bílého domu (2013)
Fucking Hell! Toš to sem eště neviděl...
Afgánský zlom (1990)
Výborný pohled na poslední dny Sovětské války v Afghánistánu. Narozdíl od akční, jakoby hollywoodské 9. roty se zde zas tak moc nebojuje a děj plyne tak nějak porusku pomalu a niterně...ale rozhodně to není ani přes ty dvě a čtvrt hodiny žádná nuda...
Kmen Andromeda (1971)
Věrný předloze v podstatě i skvělou atmosférou. Z dnešného pohledu zastaralost vybavení laboratoře mi vůbec nevadí, naopak dodává až dokumentární nádech a film díky tomu nyní nevypadá jako scifi. Jednu věc jim ale neodpustím...Kam se poděl úžasný knižní doktor Leavitt?! Ta ženská, co je tam místo něho, mi přišla velmi nesympatická a nedůležitá (...jestli to měl být ústupek sílícímu feminismu, pak mi to přišlo spíš jako pomsta)