Recenze (852)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Už tomu Snyderovi přestaňte na to dávat peníze, proboha.
Ricky Stanicky (2024)
Lepší než horší.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Takový Mindhunter z Wishe.
Fallout (2024) (seriál)
A plynule přecházíme od prvního největšího letošního očekávání k prvnímu největšímu letošnímu zklamání. (Nakonec to není tak hrozný, jak se zdálo po prvním díle.)
Opičí muž (2024)
Naprosto debilní social justice India pohádka, kde nuda střídá kýč a otravný manýrismus extrémního detailu chabě maskuje choreografii toho romského kung-fu.
Electra (2023)
Formálně super, obsahově radši bez komentáře.
Režim - Pomník (2024) (epizoda)
Vypadá to jako hovno, smrdí to jako hovno, je to hovno.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Odporná toxická feministická lesbická fantasmagorie, vhodná maximálně jako vyprávěnka pro odporné eskymácké lesbické zrůdy na třicet dní dlouhou noc. Oficiálně v top 5 největších hnojů, co jsem kdy viděl.
Cable Guy (1996)
Ubohé a nudné.
Chudáčci (2023)
"Šla jsem ven hledat dobrodružství a našla jsem násilí a cukr."