Recenze (282)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
70%
Total Recall (2012)
Kamera a vizuální efekty jsou skvělé. Je zde vidět vykrádání některých jiných sci-fi filmů a celkově je film trochu tupý, ale jako letní oddechovka paráda 75%
Blade Runner (1982)
K smrti jsem se nudil. Čekal jsem mnohem víc, víc promyšlené, víc akce a hlavně kratší stopáž.
Útěk z MS-1 (2012)
Z tohodle šlo vytěžit určitě víc. Pár přehnaných scén bez kterých by se film určitě obešel zbytečně sráží kvalitu. 50%
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Ke konci filmu dojde dech, hi-tech věcičky to nezachrání. Nejlepším dílem série je tak pro mně 3.
Underworld: Probuzení (2012)
Dějově plochší než předchozí díly, ale za mnohem krvavější scény, které mi dosud v Underworldu chyběly hvězda navíc.
Ocelová pěst (2011)
Příjde mi to nedokončené, nepropracované okolí, spousta klišé, ale jinak příjemná oddechovka.
Černá labuť (2010)
Herecký výkon Portman ... excelentní, ale pro mně celkem nezáživné a hlavně až moc velká psychárna.
Neznámý (2011)
70%
500 dní se Summer (2009)
v některých pasážích mi to připadalo, že koukám sám na sebe ..... do prdele ...