Recenze (903)
Láska přes zeď (2024)
Konečne niečo neamerické, kde nikto netrepal do deja všetky rasy a pohlavia bez ladu a skladu. Veľmi príjemní herci a jednoduchá pointa, bez zbytočných komplikovaných odbočiek, tomuto filmu dodali presne tú správnu atmosféru, ktorú od romantickej komédie očakávam. Bol to síce presladený príbeh, ktorý je v reálnom živote nereálny, ale niekedy to proste aj tak je za 5 hviezd.
Godzilla vs. Kong (2021)
Toto už bol fakt extrém. Štvrtá, ale zjavne nie posledná časť monster universa, nám ukázala, že Hollywood sa topí v mori zbytočných námetov a fušerských scenáristov. Pozliepané 2 filmové monštrá do jedného príbehu, bez toho aby to dávalo čoby len kúsok logiky. Tvorcovia tu vykradli kopec filmov, či už Cestu do stredu zeme, Jadro, alebo Pacifik Rim. K tomu ešte pridali hlúpe vedľajšie línie totálne neschopných ľudí. No ale aj tak najväčší zážitok priniesol záver filmu. Na to sa fakt nedá ani nič napísať. Proste, treba vidieť (alebo radšej ani nie)
Neuvěřitelná (2019) (seriál)
Ak už Netflix niečo vie, tak kriminálky podľa skutočných udalostí. Dej ma vtiahol od prvého dielu a dokázal ma držať v napätí až do posledného. Konkrétny vyšetrovaný prípad som pred tým nepoznal, čo bolo veľkou výhodou, pretože som bol celkom prekvapený, ako sa celý zamotal a vyvinul. Herci boli pomerne neznámi, až na pár výnimiek, no o to pôsobili ich výkony autentickejšie a prirodzenejšie. Vážne dosť dobrý a zaujímavý seriál, ktorému k plnému hodnoteniu chýbalo iba málo.
Bod obnovy (2023)
Zlatý Československý film skončil 30 rokov nazad. Od vtedy sa topíme v záplave nezmyselných reality show a hlúpych nekonečných seriálov. Od Bodu obnovy som podľa vyhlásených recenzií čakal zmenu. Zmenu, ktorá ale neprišla. Herecké výkony bez emócií, monotónne rozhovory, nedomyslená pointa a viditeľne chýbajúci rozpočet. Veľmi som sa prekonával, aby som dopozeral tento film dokonca a aj tak jediné, čo si z neho budem pamätať, je prázdny výraz Andrei Mohylovej. Jednu hviezdu dávam za snahu a odvahu.
Mladá dáma (2024)
Príjemná fantasy rozprávka pre dospelých. Príbeh s drakom neprináša nič prevratné či nové, ale Millie Bobby Brown celému filmu dodáva ten správny šmrnc. Damsel ponúka pekné temné prostredie, dostatok akcie a krvi, takže som z filmu sklamaný nebol.
Hlasy mrtvých (2023)
Aj keď sa nejedná o nič originálne, Baghead mal dobrú myšlienku, ktorá však nebola úplne dotiahnutá do konca. Atmosféra bola fajn, príbeh nenudil, no celkovo bol tento horor o poznanie horší ako austrálsky Talk to Me. A z neho čerpal práve najviac. Postavy boli až príliš chamtivé a hlúpe, čo ma celú dobu iritovalo. Slabšie 3 hviezdy.
Milostná past (2021)
Príjemné spestrenie sviatkov pomedzi všetky tie obohraté vianočné klasiky. Nina Dobrev je sympoška a s Jimmy O. Yangom im to na obrazovke spolu fungovalo. Film je aktuálny, nie je príliš presladený a celú dobu má ponúkať. Tento krát sa Netflixu podarila natočiť kvalitná vianočná romantika.
Zabijte Boha (2017)
Zabijte Boha nie je úplne typický horor. Jedná sa skorej o komédiu s hororovou atmosférou. Celý film je založený na dialógoch a na absurdných osudoch hlavných postáv. Ale práve vďaka tomu sa jedná o výborný film, ktorý ponúka veľa humorných scén, konverzácií a finálnu pointu, ktorá tomu všetkému dáva výbornú bodku na záver.
Neviditelné zlo (2024)
Imaginary sa až veľmi podobal na kanadský horor Z a zjavne sa aj snažil inšpirovať slávnym Insidious. To sa žiaľ tvorcom nepodarilo a jednalo sa o ďalší tuctový horor s kopou klišé. Atmosféra bola prvú polovicu celkom dobrá, ale iskra sa potom rýchlo vytratila. Dve či tri slušné ľakačky film nezachránia.
Ještěr (2023)
Krimi ktorá má všetko – napätie, príbeh, originalitu, zvraty. Benicio Del Toro rolu policajného detektíva zahral úžasne. Prostredie ako keby bolo zasadené do 80tych rokov, čo výborne podtrhuje celú atmosféru a iba márne hľadám niečo, čo by som tomuto filmu mohol vytknúť. Za posledných 10 rokov, respektíve od filmu Prisoners od Denisa Villeneuvea sa podľa mňa jedná o najlepšiu kriminálku a zatiaľ o najlepší film čo som na Netflix videl. Prvotina Granta Singera sa vydarila na 100%.