Oblíbené filmy (10)
Truman Show (1998)
Moja jednotka a srdcova zalezitost, ci uz z hladiska hudby, vizualu, pribehu, hereckeho obsadenia, scenara... 1x som to videla asi pred 10 rokmi a zanechal vo mne velky dojem uz vtedy. Takze laska na prvy pohlad. A Jim Carrey tu prestal byt ten saso z Masky, Ace Venturu a podobnych zalezitosti za akeho som ho mala, ale jeden z mojich oblubenych hercov.
Kráska a zvíře (1991)
Jurský park (1993)
Kluci nepláčou (1999)
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Jakubův žebřík (1990)
Pozor mozne spoilery :) Napriek tomu, ako som uz pomerne znudena filmami, ktore na konci odhalia zapletku "som po smrti, ale neviem o tom" (ako Siesty zmysel, Ti druhi...) tento film ma okuzlil. Mozno je to tym, ze rozuzlenie na konci filmu nie je totozne s vyssie spomenutym, aj ked osvetli vela nejasneho. Film sa na sposob Danteho zaobera otazkou, cim prechadza ludska mysel medzi zivotom a smrtou. Napriek castemu striedaniu dejovych linii a flashbackov, na ktore som inak alergicka, neposobi film nudne ani pseudoumelecky a po zaverecnej pointe som mala chut okamzite si ho pustit znovu. A este nieco - tesi ma, ze do hlavne ulohy neobsadili Mickeyho Rourka - neviem si v nej predstavit nikoho nez Tima Robbinsa!