Recenze (59)
Prázdniny v Římě (1953)
Moc se mi to líbilo, Audrey jako princezna byla opravdu rozkošná.
Prázdniny (2006)
Skvělá vánoční romantická komedie, která není přeplácaná jako Láska nebeská - jsem nadšená a Prázdniny chci vidět určitě ještě jednou. Jude Law mě neskutečně okouzlil.
Já, legenda (2007)
Neskutečný filmový zážitek!!! Doporučuji všem, u filmu jsem se bála, smála a místy i měla slzy v očích....
Dokonalá partie (2005)
Nebylo to špatné, bavila jsem se. Dokonalá partie splnila účel za jakým jsem si jí pustila. Po chvilce je vám sice jasné jak to dopadne, ale co...
Futurama (1999) (seriál)
Skvělé, vtipné, nápadité!
Vetřelec (1979)
Klasika, která mi opravdu sedla.
Kráska a Ošklivka (2008)
NO, hodnocení zcela jasné jedna hvězdička...děj je totálně o ničem...Paris se sice hezky usmívá do kamery, ale to je asi tak jediné, čeho se od ní dočkáte. A ošklivka? Nezlobte se na mě, ale maskéři se vyřádili víc než měli. Nesedlo mi to a pustit si to znovu, bych považovala za trest.
Malé ženy (1994)
Tématika, která je mi velice blízká. Film nám dává možnost naléhlednou to duše čtyř dcer velice citlivým pohledem, moc se mi to líbilo.
Iluzionista (2006)
Dostalo mě to!
Karcoolka (2005)
Povedené a vtipné.