Poslední recenze (98)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. série super, tam je to až na poslední díl, dva, které už byly zbytečné krásných 85%, ale 2. série je ztráta času. Snaha šokovat z děje vyrobila naprostou slátaninu. Tam bych to viděla s přivřeným okem na 30%.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Seriál, který vás prostě MUSÍ bavit. Po čtyřech sériích musím říct, že každý díl drží laťku minimálně stejně vysoko jako ten předchozí (s výjimkou dílu s mouchou, ten byl sračkoidní). Každá série se rozhíždí pozvolna, přesto není nouze o nervydrásající zvraty, poslední tři díly jsou pak většinou pořádná akčňárna a nedovolíte si je zhlédnout jinak než najeden zátah. Vzdávám tímto hold scénáristovi a smekám před hereckými výkony.
Můj nejlepší den (2012)
Na americkou komedii, musím uznat, docela milé překvapení. Film si hezky plyne, nemuíste se nad ničím zamýšlet, nevyvolává žádné mezní emoce. Příjemná oddechovka u které se zasmějete a po pár týdnech zapomenete, že jste film vůbec viděli...