Recenze (607)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
2 nebo třetí nejpovedenější díl série...
Machete (2010)
Scéna jak se chytne střev a prolotí tím oknem. Mazec, hodně jsem se nasmál. A asi nejvíc 2 sexy herečky, co jsem kdy viděl hrát po boku....
Ve znamení raka (2010) (seriál)
1 série: Poslední díl mě teda dostal. Těším se na druhou sérii. Snad Showtime nezklame. 2 série: Nemám slov. Naprosto perfektní seriál, který ukazuje některé věci velmi skutečně, zároven nikdy nezklame s humorem. Pokud si chcete pokračovat, stačí vydržet do season finale a kapesníčky vám stačit nebudou. Neuvěřitelně silný konec stejně jak u série 1. Nemohu se dočkat 3. série!
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Přesně to jsem potřeboval, postavilo mě to na nohy, aby mě to další chvíli vrazilo zpátky do kolen.
Počátek (2010)
Obal neodpovídá obsahu. Nevím co jiného bych k tomu řekl. Efekty mistrovsky vyvedeny, ale není to ubalené tak, aby vše do sebe zapadalo.
Sociální síť (2010)
Většina lidí si to neuvědomuje, ale tohle je tak obrovský fenomén, že film o něm se natočil ještě dřív, než dosáhl své plné výše. Nic podobného nikdy nebylo. Žijeme v době, kdy toto dílo, by se mohlo zdát nadčosové, né v režii ve výkonech nebo něčem podobném souvisejícím s filmařinou. Ale obsahem a tím co se opravdu děje v reálném životě. FB totiž ještě zdaleko nedosáhla své úplné expanze. 75%
Milenci ze severního pólu (1998)
Skvělej požitek, bravurní zážitek
Švédská trojka (1994)
Líbilo se mi na tom, že to nebyla obyčejná komedie, ale velmi vkusně přimíchané kousky psychologie. 75%
Stormbreaker (2006)
Oproti knížce by jste tomu nenatáhli ani kotknikovy ponožky.
Čingischán (2005) (TV film)
Některé scény jsem jenm představoval, ale i tak mi bylo špatně. Jinak velmi dobrý dokument.