Recenze (23)
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Oceňuji netypický konec! A Joseph Gordon-Levitt si dal opravdu záležet na tom, aby v některých momentech byl Willisovi podobný! U mě dobrý! :)
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Absurdní blbost, ale nasmála jsem se jako už dlouho ne. Za 4 :-)
Temný rytíř (2008)
Nemám slov. Šla jsem z kina úplně v extázi a ještě se mi o tom i zdálo. Exceletní jako BB. Ledger je třída, tohle byla jeho asi životní a bohužel poslední dotočená role. Z jeho smíchu mě mrazilo v zádech jako nikdy. Uffff
Bathory (2008)
Moc se mi líbil výkon hlavní představitelky. Překvapivě velice působivé a skvělé provedení. I přes všechny kritiky tady i všude jinde je to nejlepší česko-slovensko-zahraniční film, který jsem v poslední době viděla, proto jsem ráda, že ho řadíme do Slovensko-českých filmů.
Napříč vesmírem (2007)
jedna za myšlenku, druhá za písně a jejich prezentaci
27 šatů (2008)
Krásná dvojce, krásný lidi. :-D WORLD PEACE!!!!! :-D
Beowulf (2007)
Zážitek umocněný 3D efekty.... kdo si nepočkal, prohloupil!!!
30 dní dlouhá noc (2007)
Nemá to hlavu ani patu, jen tam pořád teče krev. Nezasvěcení nechápou.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Skvělé efekty.
Rozchod! (2006)
Nemůžu si nerýpnout - na tento film by se měli podívat asi všichni chlapi, protože to tak na 90% mužské populace naprosto přesně sedí. Akorát je škoda, že ne všichni si to uvědomí, jako hlavní hrdina v tomto filmu. Jinak nic zvláštního. Oddychovka.