Recenze (21)
Úsvit (2023)
"Chce se mi zvracet".A tak som sa tešil na tento film. Jediné pozitívum filmu bola snáď herečka Křenková.Z filmu neskutočné sála dnes moderná a pretláčaná propagácia LGBT čo ma veľmi zamrzelo. A taký dobrý film to mohol byť, keby furt nebolo treba "niečo" propagovať. Áno ľudia sú rôzny a nikto nemôže za to, aký sa narodil, ale to vieme! Netreba nám to vravieť neustále a dokola vtláčať do gebúľ, že nie sú len dve pohlavia ale stráaaaašne veľa pohlaví a aj muži môžu rodiť! Schválne, koľkých z nás porodil otec? Ďakujem za "krásny" filmový zážitok!:-(.
Matrix Resurrections (2021)
Tento film nemal vzniknúť!Síce som veľmi rád znovu videl Nea aj Trinity, ale radšej by som si ich pamatal z prveho dielu,ktorý bol a stále je perfektný, ako ich videl v tomto paškvile.Za mňa velké sklamanie!
Pavouci z vesmíru (2010)
Podľa mna sice B-čko,ale Áčkové:-]Film ma velmi prekvapil,vzhľadom na to,ake komentáre som tu naň čítal.Dobrá myšlienka a efekty OK!!!!!!!!!!Horšie to už je s hereckými výkonmi,ale to sa v tomto filme stráca.Celkovo ho hodnotím veľmi,velmi pozitívne.Možno aj preto,lebo som na sci-fi zaťažený:-]
Mein Kampf (2009)
Tak toto je riadna "morda",cakal som vsetko,ale toto nie:-[
Poslední dny války (2009)
"Chce se mi zvracet":-]Toto mohli natocit len Americania,hrozne.
Super Mac (2010)
Ani komedia,ani akcny film,neviem ako toto pomenovat-naskyta sa mi jedine pomenovanie-dalsia americka kravina a pekna traparna.Bohuzial-odpad.
My děti ze stanice Zoo (1981)
Vo filme je vyborne zachytene to,coho je clovek pre drogy schopny a ako uplne a totalne cloveka drogy dokazu ovladnut,clovek vtedy uz netuzi po nicom,len po dalsej davke.Drogy vedia dostat cloveka na same dno spolocnosti.Knizka je urcite ovela lepsia,ale film hodnotim 5 hviezdickami,lebo takychto filmov nieje vela.Oplati sa pozriet si!
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Mne sa to pacilo!!!!!!!!!!!Vyborny film-ponukol iny pohlad na Janosika,nie taky v ktorom mu baba podsypala hrach pod nohy :-] Myslim ze takto to v skutocnosti ozaj mohlo byt.A aj herecke vykony hlavnych postav ma zaujali a pacili sa.A este dalsie plus:koooonecne sa vo filmoch zacinaju sem-tam objavovat castejsie aj Slovensky herci a aspom koprodukcne sme sa na filme podielali aj My Slovaci.Nase a Ceske filmy su pre mna Numero-Uno a ked sa chce,aj My Slovaci vieme natocit aj cosi pozeratelneho:-]Len tak dalej:-]
Trainspotting (1996)
Nemam co dodat-plny pocet hovori za vsetko.Najlepsi film o drogovej zavyslosti aky som doteraz videl,je tu zachytene vsetko,co drogova zavyslost obnasa a je to skvele natocene a aj hudba je skvela-Vyborne!!!
Odpor (2008)
Myslim ze v celku dobry film.Doporucujem pozriet tym,ktori maju radi filmy zachytavajuce obdobie 2 svetovej vojny,osudy prenasledovanych ludi a ich boj o holy zivot.