Recenze (53)
Tiché místo (2018)
Co to ku*va... To je tak špatnej horor, ze ani tlacenka od Kinga proste nepomaha.
Útěk z vězení - Vzkříšení (2017) (série)
Krátká, intenzivní, hodně pěkná podívaná!
John Wick 2 (2017)
Hotovo. Vic videt nepotrebuju.
Příchozí (2016)
Pro me ztrata casu a vyhozeny penize...
Rychle a zběsile 7 (2015)
Škoda toho. Po FF 4.5 a 6 jsem se docela těšil. A nic moc z toho nebylo. Nejlepší scéna z celýho filmu hned na začátku a pak hned ta, jak Hobs skáče se sanitkou a třílí na helikoptéru. TO pro mě bylo FF7 a to je sakra málo na 2 hodiny.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Pecka!
Plán útěku (2013)
Byl jsem spokojenej :) Arnold a Sly, opet spolu... Hmm :)
Strážci Galaxie (2014)
Fenomenální podívaná! Skvělý postavy, skvělej příběh, graficky paráda, dobrý hlášky... Na to jak jsem se tomu bránil, tak jsem byl hodně překvapenej!
Americký sniper (2014)
Premiéra v ČR 5.3.2014, premiéra v SR - 19.2.2014, premiéra v USA - 16.1.2014... A už 481 hodnocení?
Nejhledanější muž (2014)
Buď a nebo nevim... Ja jsem u toho usnul. Asi po 20ti minutách.