Recenze (287)
Vigil (2021) (seriál)
Po strasne dlouhe dobe neco, co me donutilo prihlasit se na CSFD a ohodnotit. Byla to napinave od prvniho momentu, 4 dily jsem zhltla v noci a dalsi 2 na mobilnich datech v buse. Paradoxne mi je sympatictejsi postava Kirsten, prijde mi mnohem vic "badass" nez Amy. Zaplatbuh za VPN a BBC iplayer. A na skotskou anglictinu pomuzou anglicke titulky.
National Theatre Live: Prima Facie (2022) (divadelní záznam)
Jakožto milovnice divadla prostě musím napsat recenzi. Opět se ukazuje, že britská potažmo anglicky mluvící divadelní scéna je naprostý top. Jodie Comer, bez formálního vzdělání v oblasti divadla, naprosto rozmetává divákům emoce. Ačkoli se děj dotýká britského práva v oblasti sexuálně motivovaného zločinu potažmo znásilnění, divák stejně nemůže odtrhnout oči. Nechápala jsem, kdy se Jodie podařilo se nadechnout, ale celý sál totálně "žral" jakékoli slovo. Závěrečný monolog byl možná trochu dlouhý, ale poselství "look to your left, look to your right" mě totálně dostalo. Plus geniální režie a geniální scéna.
Nezdolný Everest (2006) (seriál)
Huste. Serpove jsou nejvetsi frajeri. Bez serpu by byli vsichni frajeri v p...
Neviditelní (2014) (seriál)
Neco tak nudneho a anti-vtipneho jsem dloooouho nevidela.
Přes noc třicítkou (2004)
Jsem ujeta, ale uronila jsem u toho slzu. Hezky film na patecni vecer kdyz je zrovna na navsteve babka.
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Nemuzu si pomoct, ale docela jsem tomu blbeckovi fandila, ale ne aby dostal Megan Fox (ktera mi vubec neprijde hezka) ale aby dostal Kirsten Dunst. I killed Kuba ...
Hořící keř (2013) (TV film)
Sice 4, ale to neni film ktery bych chtela videt znovu. Je to masakr ve vsech smyslech slova. A MEGA-Kudos to Tatjana Medvecka!!!
Rocky II (1979)
Netusila jsem, ze by me tahle klasika, kterou poprve vidim az ted, mohla tak rozsekat. Libi se mi mnohem vic nez prvni dil. I tak nechapu, jak je mozne ze tak dobry film mohl napsat Stallone.
Prosincoví kluci (2007)
4 hvezdy jenom proto, ze jsem diky tomuto filmu probrecela cestu se Student Agency z Vidne do Prahy.
Nouzové přistání (2010) (seriál)
Prekvapive se mi ten serial libil natolik, ze jsem byla ochotna si ho i ukrast z uloz.to :D a mrzelo me, ze to nakonec zrusili. Neoblibenejsi postava: victorie.