Recenze (436)
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Super dilo,nezklamalo!Pokud se divam na film co ma v nazvu masakr,tak to od nej i cekam,a nehledam v nem tajemne naznaky a stiny,to bych se podival na jeden s trapnych premnozenych remaku japonskych radoby horroru!Kdyz krev ,tak krev a to tento kousek splnuje 100%!!!
Kluci v akci (2005) (pořad)
Trapna hruza a des!Opravdu spojit tuto dvojci a jeste s nimy tocit porad o vareni je katastrofa!!!
Základní instinkt (1992)
To prehozeni nozky pres nozku je opravdu nezapomenutelne!
Vesničko má středisková (1985)
Jedna z nejvetsich klasik!Myslim videl snad kazdy.... :-)
Ali G Indahouse - Film (2002)
Vyjimecne ,explozivni ,neuveritelne......
Rodinná dovolená a jiná neštěstí (2006)
Tak ja jsem se u tehle komedie celkem dobre pobavil!Robin Williams stale dokazuje ze je skvely,ikdyz uz trochu ohrany! Ovsem klasicka rodinna jak ma vypadat-deti spravne neprijemne,rodice hodne obetavi,aspon ze ve filmu to ma happy end!:-)
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Tak tohle je jedna s hlavnik klasik kterou pozna snad kazdy a nas kolem triceti a vys snad ovlivnila vsechny!
Těžká váha (2005)
Velmi hezky film o boxu.Cely Rocky se muze jit schovat!Russell Crow nam nadherne zahral na city!
Stay Alive (2006)
Zajimave zprzneni cachticke pani!!:-)
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
Velmi povedena smes komedie,romantiky s primesi tajemna!Ve sve roli roste kazdym dilem hlavne famozni Marcia Cross jako Bree Van De Kamp!Perfektni oddechovka na pondeli vecer!Prima boduje!