Poslední recenze (190)
Super 8 (2011)
Ach jo. Kdyby zustalo u filmu o tech detech a vztazich, mohlo z toho byt, vzhledem k tomu, ze kluci i Elle jsou skveli, neco jako Stand By Me. Ve finale je z toho dlouha, nudna a divna sci-fi, ktera nevi, jestli ma bejt ET, nebo Kingovo It (zaver v dire).
Tři dny ke svobodě (2010)
Moc dlouhy, nudny. Aneb jak ucitelskej moc koukal na Prison Break.
Obhájce (2011)
Dobry. Ne moc napinavy, ale docela inteligentni, a Matthew me nesral, ba naopak. Az na ten jeho prizvuk