Recenze (205)
Odstřelovač (2007)
Dobrý akční scény, ale proboha hlavně v tom nehledat nějakou logiku! Prostě nejdřív budeme litovat chlápka, kterýmu umře parťák a pak mu budem fandit, aby zabil všechny ostatní bez ohledu, jestli na tom měli nějakej podíl nebo ne. To dává smysl.
Pěkně blbě (2017)
Tydlencty nerdy romanťárny já prostě můžu. Kumail je skvělej (jak postava, tak herec) a jeho specifickej smysl pro humor dodává filmu hroznou šťávu. Mimochodem je srandovní, že ve filmu je jeho postava fanouškem Akt X, zatímco reálnej Kumail si ve stejným seriálu dokonce zahrál. Každopádně v součtu se skvělýma dialogama a milým hudebním překvapením v závěrečných titulcích jsou to hodně příjemný 4*
Svět podle Daliborka (2017)
Je dobré pustit si k filmu i rozhovor s Klusákem na DVTV, kde vysvětluje hodně nejasností a kontroverzí. Potom už si lze udělat kompletní obrázek, jak k tomu všemu vlastně došlo a jak zvrácenej je Daliborkův svět.
Wilson (2017)
První polovina filmu je vynikající, druhá už bohužel dost zaostává. Jakoby už došly nápady. Ale celkově je to furt příjemná podívaná s několika fakt vtipnými momenty a jako vždy vynikajícím Woodym.
Viděli jste můj film? (2016)
Má to svoje světlé okamžiky, ale 136 minut je prostě přehnaně moc. Kdyby to bylo půlhodinový video umístěný na internet, tak by z toho byl (možná) hit. Takhle polovina lidí v sále nevydržela do konce.
Moonlight (2016)
První dvě části top, poslední už bohužel jenom průměr. Každopádně velkej černej palec nahoru za scénář.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Mám s tím filmem problém. Na jednu stranu hlavní bojová scéna, která trvala snad hodinu (!), a o kterou ve filmu hlavně šlo, byla naprosto bezchybná a dokonalá. Na druhou stranu Gibsonův rukopis je vyloženě otravnej - přehnanej americkej patriotismus, náboženskej fanatismus a úplně zk*rvenej závěr filmu strašně ubíraj. Ale zas si říkám, že ta bojovka byla až moc boží, abych tomu dal jenom 3*
Pasažéři (2016)
Sice je ve filmu (hlavně v druhý polovině) hromada WTF momentů, ale všechno to zachraňuje (nahá) Jennifer Lawrence. Za mě dobrý.
Exodus do Šanghaje (2015)
Počkat, ono to původně není myšlený jako komedie? :D No já jsem se teda nasmál dost, zvlášť když jsem k tomu měl v rámci Festivalu otrlého diváka krutopřísný živý dabing :)
Hořkých sedmnáct (2016)
Neuvěřitelně opravdově působící film v čele s někdy krásně, někdy drsně přirozenou Hailee a nenapodobitelným Woodym. Snímek je odproštěnej od tradičních hollywoodských klišé a (nejen) díky tomu strašně mile překvapil. Myslím, že se v něm najde nejeden mladej člověk...