Recenze (187)
Barbar Conan (1982)
Klasika která neurazí. Arnýmu ty lokny fakt seknou :)
Herkules v New Yorku (1970)
V tomhle filmu nehraje Šváňa ale jeho svaly a vzhedem k tomu že nemůžu zapomenout když jsem jako čerstvý puberťák viděl Termíka, dávám alespoň *.
Druhá světová válka 8: Hirošima a Nagasaki (1983)
Díl o tom jak se masový vrah vrací na místo svého činu a analyzuje to co napáchal. Ostatní díly - super, ale todle. . . .
Terminátoři (2009)
Bojím se na to podívat. . . . edit: Zvládl jsem 20 minut
World Trade Center (2006)
Na 11. září mám jiný pohled a názor než většina lidí se kterými o tom mluvím, při takové tragédii se odvíjejí příběhy které stojí za to aby se o nich vědělo a v podání Hollywoodu je podívaná ještě emotivnější o pravdivosti by se sice dalo pochybovat ale. . . . . Co nepřenesu přes srdce je to, že při tomto komplotu a podvodu umíraly a byly doživotně poznamenáni nevinní lidé. Nehodnotím zde událost jako takovou, ale film, který na mě zapůsobil a líbil se mi. Nebýt toho přiblblého mariňáka a naboženské masáže dal bych pět, takhle je to za čtyři.
Zrození šampióna (2009)
Silný příběh, Sandru Bullock moc nemusím, ale v tomto filmu kloubouk dolu. Je jasné že filmy podle skutečné události v podání Hollywoodu bude vždy trochu nadnesené, ale proč ne, myslím že takový příběh si to zaslouží. 5* si zaslouží.
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Za takové filmy by se mělo zavírat......