Recenze (214)
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
zajímavě jiné a poučné
Na doraz (2010)
hrozně jsem se na to těšil a o to víc mě to zklamalo. vtipných gagů jak šafránu, od zacha jsem čekal víc
Já, padouch (2010)
Jéé, to je tak krásná a srandovní pohádka!!
Čtyři lvi (2010)
Tolik sqělejch hlášek kondenzovanejch do takovýho nízkorozpočťáku jsem už dlouho neslyšel :D tenhle film je pecka, znalí angličtiny si ho vychutnají ještě o dost víc. Absolutně doporučuju. "Tvůj názor je howno, čéče, ty posloucháš Maroon 5, a to je sračka xD"
Trosečník (2000)
Dělat titulky by zvládl i začátečník, opakem budiž herecký výkon
Gladiátor (2000)
Výkon všech lidí na place i mimo něj musel být životní. jinak si nedovedu vysvětlit vznik tohoto filmu.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Ono se to celkem dalo prokouknout skoro od začátku, nicméně rád jsem si počkal
Saltová (2010)
Angelinu mam rád. Tohle nebylo nic nového, nic převratného ani nic sexy. Průtokovka.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Ten ňouma je fakt příliš
Určitě, možná (2008)
Ryan Reynolds hraje taky v něčem, co není cheesy??