Recenze (56)
Vraždící bestie (1959)
Skupina přerostlých rejsků ohrožuje partu vědců/námořníků zamčených v budově, která slouží jako laboratoř a hostinec zároveň. Tyto potvory se dokáží prokousat skrze cihly, ale jednoduchý dřevěný plot je nad jejich síly.
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Komedie??
Sons and Daughters (1982) (seriál)
Něco podobného jako Rodinná pouta.
Transformers (2007)
Na jednu modrou planetu spadl kus šrotu a začal se mlátit. Vymyslete lepší námět na vysokorozpočtový film.
Plži (1966)
Varování pro všechny soukromé zemědělce? To nevím, ale vtipný a atmosférický (začínám mít to slovo opravdu rád) film určitě.
Román pro ženy (2004)
Mě to přišlo jako jeden dlouhý díl všech těch blbostí typu Ulice.
Eaux d'artifice (1953)
1. Nic se tam neděje. 2. Nic tam pořádně nevidíte. 3. Vivaldiho moc nemusim. 4. Jako celek to funguje moc dobře.
Saw 3 (2006)
Vraždy nápadité, děj trochu nablblý a pointa spíše nesmyslná. Mno, ale je to stále lepší než dvojka. Člověk by potomhle aspoň věřil, že to KONEČNĚ všechno skončilo.
Něco z Alenky (1988)
Člověk, co nikdy nečetl Alenku v kraji divů (já asi 10x), to nejspíš nedokáže ocenit. Člověka, který k tomu přistupuje jen jako k obyčejnému převedéní knihy do filmu to zmate a bude tvrdit, že to byla blbost. Takto by Alenku vnímalo malé, hodně hravé dítě. Tohle přímo přetéká geniálními nápady, je to strašidelné, je to hezké. Nejlepší film od Švankmajera.
Faunův labyrint (2006)
Tohle píšu asi třicet minut potom co jsem to dokoukal, co jsem dokoukal dost možná nejlepší film, který jsem kdy viděl. Dokonalý příběh, skvělý herci, perfektní hudba ... a tak dále pokračujme v superlativech.