Poslední recenze (26)
Komici (2009)
Když se na Komiky dívám jako na komedii, tak mi tolik vtipný nepřijdou. Když se ale zaměřím na hlubší myšlenku, kterou nám nabízí Judd Apatow, nemůžu se nepřinutit napsat, že film to je minimálně zajímavý. Film byl možná trochu roztahaný a dalo se ubrat nejmín dvacet minut. Na druhou stranu jsem celou tu dobu viděl solidní herecké výkony apoměrně zajímavý a vtipně zpracovaný příběh. Hudba k tomuto filmu taky byla hezká, slyšel jsem pár vážně pěkných písniček. Podle mě moc příjemné překvapení.
Čarodějův učeň (2010)
Jo, ve finále filmu jsem fandil Jayovi Baruchelimu, jenže to neznamená, že by se mi film líbil. Znamená to jen, že mám rád, když vyhraje dobro nad zlem - tohle je alfa omega všech pohádek. A když se na Čarodějova učně podívám jako na pohádku, tak nemůžu dát ani jednu hvězdu. Nehledě na to, že Baruchel byl hrozný! Ty jeho vtíravý grimasy, když měl v obličeji vyloudit nějaký pocit, byly naprosto otřesný! Cage neurazil. Efekty byly taky dost slušný. Když se na Čarodějova učně podívám jako na film, tak dám dvě hvězdy. PS: Tak tohle se Bruckheimerovi fakt nepovedlo.
Poslední vládce větru (2010)
Příjemný, odpočinkový film. Není to ani tak pohádka pro děti, ale rozhodně to nelze hodnotit jako odpad! Měl jsem velkou výhodu při prvním shlédnutí tohoto filmu. Devět z deseti lidí mi řeklo, že je to sr.čka, a tak jsem vůbec nic nečekal. O to víc mě překvapilo, že mě přiběh relativně lehce vtáhnul do děje.Kupodivu jsem se nenudil. Abych jen neplesal nad úžasným filmem. Pohyb mladého avatara byl při boji tak počítačový, že by se na to nemusela stydět ani Lara Craft v druhém dílu hry z roku 1995! Doufám, že bude druhý díl.