Recenze (20)
Báječná léta (1988) (seriál)
Tenhle seriál mě provázel mládím. Vždycky sem si přál být Kevin. Ta úžasná melodie na začátku, nostalgie. Už sem to tak deset let neviděl, sakra musím si to sehnat.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Tenhle seriál si zahrává s citama diváků, dokáže rozbrečet i rozesmát. Neuvěřitelný slovní humor, který během seriálu neztrácí na síle. Super herci, hlavně Alan Alda a propracované charaktery hlavních postav. Koukatelný pořád dokola, což nám dokázala tv nova a tím si vysložila malé bezvýznamné plus.
Futurama (1999) (seriál)
Groening a Brooks, měli prostě tolik nápadů, které nemohli vtěsnat do Simpsonovích, že vznikla Futurama a další bomba byla na světě. Super postavy, hlavně Bender a Zoidberger děj se odehrává v budoucnosti, kde je možné úplně všechno. O tom se nedá psát to se musí vidět.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Výborný seriál s neskutečnou atmosférou. Naprosto dokonalý hudební doprovod, skvěle napsané postavy a úžasné herecké výkony. MacLachlan byl lepší než v Modrém sametu a hluchý Lynch :). Ovšem poslední díl sem nepobral, jakožto většinu dílek od Lynche.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Pro mě nejvtipnější seriál vůbec. Prostě miluju ty postavy, četl sem knížky, ale seriál je prostě lepší. Robert Llewellyn jako Kryton, by zasloužil být pasován na rytíře. Škoda že seriál nemá víc dílů, už jsem všechny viděl tak pětkrát. Dávám šest hvězdiček.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Tak tohle je opravdu nejlepší seriál s živými herci. Na začátku se mi do toho nechtělo, ale pak sem si pustil čtyry díly najednou. Tenhle seriál vás vtáhne přímo do války, brilantně natočený a velmi lidský pohled na osudy válečných hrdinů, bojujících za druhé světové války.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Sakra, Líze by už mělo být jednadvacet :) Nejlepší seriál s nejlevnějšími herci (nejchtěl milión za díl) Suhlasím s Tosimem, tyhle řady jsou luxus, ale jako komplet prostě geniální dílko. Kde ti dva páprdové (Groening,Brooks) berou pořád nápady a to si ještě daj Futuramu.
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Český lev: Režie a herec v hlavní roli :)
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
Tak tohle je fakt největší Česká slátanina všech dob, stydím se, že sem to vůbec viděl :(
Muži v bílém (1998) (TV film)
Miluju parodie, tak sem se těšil, ale co bylo tohle? Hodina a půl života v p....