Recenze (358)
Útes smrti (2010)
Pět lidí ztroskotaných na širém oceánu a jeden žralok. Máte pocit. že vás tato kombinace nemůže na hodinu a půl zabavit? To se tedy pletete, protože když se to umí a Andrew Traucki to už dokázal před třemi lety v KRVAVÉ LAGUNĚ, tak to může fungovat naprosto skvěle. Ve srovnání s podobně laděným snímkem OTEVŘENÉ MOŘE z roku 2003 ale půjdu proti většině, neboť tam byla situace ještě bezvýchodnější.
Uvězněni v čase (2007)
Byla to bomba! Všechno do sebe krásně zapadlo, ale přidat ještě čtvrtého Héctora, tak nevím nevím...
Proč? (1987)
SPARTA FOREVER!!!
Inland Empire (2006)
Trochu zklamání. Mám rád filmy Davida Lynche, rád pátrám v jeho mysteriózním světě, ale čeho je moc, toho je příliš. Tady jsem se úplně ztratil a cestu zpět zkrátka nenašel. Ale tu atmosféru to mělo...
Mučedníci (2008)
Jeden z vrcholů novodobé francouzské hororové tvorby. Věřím tomu, že takovou nálož surovosti a brutality asi spousta lidí nevydýchá, ovšem není krvák jako krvák! Tady je ta neskutečná porce násilí a krutosti podpořena myšlenkou, díky níž film nelze zařadit mezi nicneříkající samoúčelné řezničiny a jejíž filosofický podtext vám bude ještě dlouho rezonovat v hlavě.
District 9 (2009)
Jedna z nejlepších scifáren posledních let. Tempo filmu zběsilé, triky na špičkové úrovni, akce, brutalita - prostě nářez, který musíte vidět!
Hranice života (2005)
K Lynchovi to má skutečně hodně blízko a protože mám jeho tvorbu rád, byl jsem i tady velmi spokojen. A vůbec nevadí, že v tom rozuzlení nemám stále úplně jasno. V diskuzi k filmu je nastíněna celá řada vysvětlení, bohužel ani jedno nepovažuji za úplně přesvědčivé. Prostě mám pocit, že nám všem stále něco uniká...
Magnolia (1999)
Samozřelmě, že je to skvěle zahrané, skvěle zrežírované, ale plný pečet dát nemohu, protože jsem se tak nějak nedokázal vcítit úplně do všech postav a jejich osudů. Některé scény fantastické, jiné zase slabší, nicméně tu šílenou stopáž scénář v pohodě utáhl a moji pozornost udržel. No a žaby rulez!!, to je jasné.